El manicomio del Otoño

Sala de té dónde comentar la trayectoria y trabajo de Emilie Autumn, la más distinguida de entre los dementes de este manicomio.

ÍndicePortalFAQBuscarMiembrosGrupos de UsuariosRegistrarseConectarse

Comparte | 

Más fechas de conciertos... Pero ninguno fuera de USA

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
AutorMensaje
moshy

Dosis de litio : 894
Manicomio de : ed oimocinaM

MensajeTema: Más fechas de conciertos... Pero ninguno fuera de USA   Jue Jul 22, 2010 2:14 pm

Pues eso... Que poco más que comentar... Sad Que yo quiero ver eso de las entradas VIP!!!!!!

VIP Experience: A Musical Tea Party with EA

For a very small number of people per show, EA is offering what is most definitely the most amazing fan experience yet!

For the price of $75, thirty-five people per show date will have the opportunity to purchase the Asylum VIP Package, elevating you to Official Asylum Inmate status. Inmates will receive:

» 1 concert ticket

» 1 hand-signed and numbered limited edition lithograph art print of EA's "Plague Rat" painting

» 1 admission to a pre-show private "Inmates Only" classical violin concert featuring twenty minutes of live music by Bach and other great composers performed for you by EA

» 1 "Meet & Greet" session with EA, including autograph signing and photo opportunity

» 1 commemorative "Asylum Inmate" concert laminate

» Be the first to try a hot cup of the new Asylum Tea as you listen to the violin performance (feel free to bring your own teacup)

» Permission to remain inside the venue after the VIP session, insuring your prime spot at the front of the stage

Remember, only thirty-five VIP Packages per show are available, and they will sell out immediately, so we suggest you be quick to stake out your spot right here at 3 P.M., local time, July 21st, 2010. Even standard tickets are expected to sell out, and all tickets/VIP Packages are sold on a first come/first serve basis.

We'll see you there, Plague Rats!

Qué envídia me da el saber la suerte que tendrán los que las consigan Rolling Eyes
Ver perfil de usuario http://moshymoshy.deviantart.com/
darkX

Masculino
Dosis de litio : 993
Manicomio de : tErRaSsA

MensajeTema: Re: Más fechas de conciertos... Pero ninguno fuera de USA   Jue Jul 22, 2010 4:55 pm

europa es cara....i ahora que más o menos empieza a poder moverse por usa...pues aprovecha...

(nótese el "dates for S. America soon"...)
Ver perfil de usuario http://www.fotolog.com/everdreamer15

Más fechas de conciertos... Pero ninguno fuera de USA
Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 1 de 1.